
|
behemoth
sledz - Śr lis 19, 2008 18:55
" />Stary temat skasowany wiec trzeba załozyć nowy 
01. Rome 64 e.v 02. Slaying The Prophets Ov Isa 03. Antichristian Phenomenon 04. Demigod 05. From The Pagan Vastlands 06. Conquer All 07. Prometherion 08. Drum Solo 09. Slaves Shall Serve 10. As Above So Low 11. At The Left Hand Ov God 12. Summoning Ov The Ancient Ones 13. Christgrinding Avenue 14. Christians To The Lions 15. Sculpting The Throne Ov Death 16. Decade Of Therion 17. Chant For Ezkaton 2000 e.v
Koncert zarejestrowany w "La Loco" w Paryżu, 17 lutego 2008.
Zajebista płyta. Poraża przede wszystkim brzmienie. Cholera, już dawno nie słyszałem tak dynamicznego i co najważniejsze czystego nagrania Live. Tym bardziej że egergia az kipi z głosników. Az serce samo sie raduje a po zamknieciu oczu czujemy że jesteśmy na koncercie behemotha. I to sie nazywa idealna płyta koncertowa.
Jedna z płyt roku 2008? Na pewno. Juz po pierwszym przesłuchaniu. Śmiem twierdzić że jedna z najlepszych płyt koncertowych ever. Jestem kurewsko zachwycony!!!
p.s. Za nicełe 40 złotycha masz wspaniały digipack, grubą książeczkę ze zdjęciami i prawie 66 minut muzyki Wersja metelbox dostepna w przyszłym roku będzie zawierała dwa bonusowe kawałki : 18. I Got Erection 19. Pure Evil & Hate
Kudlaty - Śr lis 19, 2008 22:23
" />No faktycznie kawał dobrego nagrania live, ale nie zachwycałbym się aż tak bardzo. Widziałem ich w Mega Clubie w Katowicach i tam większa energia kipiała z głośników Może dlatego ten album aż tak bardzo mnie nie zachwyca. ale trzeba przyznać, że From The Pagan Vastlands na tej płycie to majstersztyk
Zeszłoroczny Behemoth w MC mnie powalił, więc w tym roku jadę na powtórkę z rozrywki, czyli Winter Storm Festival 6.12.2008 (mikołaj!). opócz behemotha bedzie frontside, Black River, jeszcze jakieś 2... i Huge CCM (kapela jednego z "Łowców.B" )
mam nadzieję że chłopaki pozamiatają mną jak rok temu. nie boję się stwierdzenia że są obecnie najlepszym metalowym zespołem koncertowym w Polsce ...
Grishnaak - Cz lis 20, 2008 18:01
" />Plytka bardzo fajna, czuc enegrie, dobra jakosc kawalkow ale i tak nie ma co porownywac do koncertu na zywo.
Ja po zeszlorocznym koncercie w Katowicach oczywiscie obowiazkowo musze byc i teraz. Mimo wszystko wydaje mi sie jednak, ze zespoly byly lepsze w tamtym roku (z naciskiem na hatesphere), ale tu i tak chodzi o Behemotha. Szkoda, ze nie sciagneli Gojiry z trasy po USA. Bilety mam takze do 6stego \m/
sledz - Cz lis 20, 2008 19:25
" />No przecież nikt nie prównuje behemotha z tej płyty do koncertu na żywo Wiadomo że na zywca to rewelacja i potysiackroć orgazm i nie ma jak tego oddać w 100% na płycie.
Poza tym żadna płyta live nie zastapi koncertu.
sledz - Śr sty 21, 2009 19:05
" />Przy końcu roku wyszła nowa epka "EZKATON" zawierająca
1. Chant For Ezkaton 2000 e.v. 2. Qadosh 3. Jama Pekel 4. I'm Not Jesus 5. From The Pagan Vastlands (Live) 6. Decade Ov Therion (Live) 7. Chant For Ezkaton 2000 e.v. (Live)
A ponizej oficjalny materiał z okazji nagrywania nowej płyty
http://pl.youtube.com/watch?v=Kht_-R9SpdE
Podoba mi się to co usłyszałem.
Kudlaty - Śr sty 28, 2009 13:47
" />http://cgm.pl/aktualnosci/wyswietl.php?O_NEWS=30826239
!!
załatwcie mi wizę, kupcie bilety na samolot i koncert! aaa!!
sledz - Śr sty 28, 2009 14:08
" />Ja pierdziu. Slayer, MM i Behemoth. Chłopaki do Europy w takim składzie zapraszam.
Swoją drogą rok czy 2 lata temu Slayer wystepował na trasie z MM. Widać bardzo się lubią. A zaproszenie Behemotha to naprawdę zajebiste wyróżnienie.
Ale news!!!
BeardFish - Śr sty 28, 2009 20:49
" />Mała rozpiska i trochę dupa,że taka żenada jak Bullet For My Valentine jest na Main Stage :/ ... no ale to USA więc no comments
Main Stage:
SLAYER MARILYN MANSON BULLET FOR MY VALENTINE Special Guest (to be announced)
Hot Topic Stage:
CANNIBAL CORPSE THE BLACK DAHLIA MURDER JOB FOR A COWBOY BEHEMOTH WHITECHAPEL
Jägermeister Stage:
TRIVIUM ALL THAT REMAINS GOD FORBID
a to ktoś wklejał ?

gratulacje dla wokalisty i reszty zespołu.
Sebastian - Śr sty 28, 2009 22:00
" />wow aż sie wierzyć nie chce, tyle sukcesów gratulacje!
sledz - Śr sty 28, 2009 23:37
" />Ja zawsze mówiłem że behemoth to najważniejsza polska eksportowa kapela. A ten ranking nie jest w jakieś popierdółce tylko w jednym z ważniejszych pism metalowych.
Kudlaty - Cz sty 29, 2009 10:45
" />bullet na main? przecież fani slejera ich rozszaprią! (i dobrze )
a ranking jest z tego co ja pamiętam z Kerranga. Polakom gratulujemy behemotha
BeardFish - Cz sty 29, 2009 10:50
" />Ranking jest z Terrorizera panie Kudłaty Proszę się wczytać w screenshota
Kudlaty - Pt sty 30, 2009 00:11
" /> sorki! nie wiem czemu od kiedy to wyszło byłem przekonany ze to kerrang!
Agnieszka - Śr mar 11, 2009 13:24
" />Ale jaja, jak nie w tym kraju :O
Ryszard 'sekta' Nowak ma przeprosić Nergala, hyhyh.
http://muzyka.onet.pl/10175,1931970,newsy.html
Jakub_Z. - Śr mar 11, 2009 17:37
" />Wierzyć się nie chce! Prędzej bym uwierzył, gdyby Nergal dostał karę wielką, ekskomunikę czy coś i został zamknięty za takie rzeczy
Sweeney_Todd - N mar 29, 2009 19:22
" />taa no nie ulega wątpliwości że pan Darski i spółka odnieśli sukces i to wielki, i szczerze nie mam nic do tego, żeby raz na jakiś czas Behemotha posłuchać, ale wg mnie należą do pokolenia młodych zespołów, które w swoich utworach drą mordę bo dostają za to kasę- ale w utworach ni ładu ni składu... Chociaż rzeczywiście ostatni krążek jest na 5. ale to taka moja refleksja.
Kudlaty - N mar 29, 2009 20:52
" /> ">Orion, Seth oraz Nergal będą gośćmi na największych Europejskich targach muzycznych MusikMesse we Franfurcie, w Niemczech! O godzinie 15.15 odbędzie się spotkanie z muzykami na stanowisku ESP GUITARS.
Strona targów: Kod:http://musik.messefrankfurt.com/frankfurt/en/besucher/willkommen/erleben.html
">Targi Musikmesse to największe na świecie (obok targów NAMM odbywających się w Kaliforni) targi instrumentów, akcesoriów muzycznych, oprogramowania i sprzętu komputerowego dla muzyków, wydawnictw nutowych, sprzętu nagłośniającego, oświetleniowego oraz technik komunikacji. Łączna liczba wystawców obu imprez to ponad 2.440 firm z całego świata i 112.000 odwiedzających branżystów.
no to ładnie się chłopaki ustawiają
o ile się nie mylę to będą to chyba pierwsi polscy muzycy, którzy w ten sposób promują producenta sprzętu. bo sygnowane gitary już były nie raz i nie dwa, ale jako przedstawiciele na targach to jeszcze chyba nikt nie siedział !
sledz - Cz kwi 16, 2009 10:49
" />Dostępna jest druga i trzecia część raportu z pracy nad nową płyta:
http://www.youtube.com/watch?v=6nDttbGdzwU
http://www.youtube.com/watch?v=BW5E2zvdmIY
Sebastian - Cz kwi 16, 2009 19:20
" />zawodowo, zawodowo!!!
Kudlaty - Cz kwi 16, 2009 20:07
" />w cz. III od ok. 0:57 jest taki ZAJEBISTY riff, który kończy się typowo behemothowym bridgem w 1:06. ale to co się dzieje w tym krótkim czasie przyprawia mnie o ciary
no i brzmienie basu już w ostatnim fragmencie w tym filmiku... no cud!
sledz - Cz kwi 16, 2009 20:40
" />Podoba mi się atmosfera w czasie nagrywania. Z jednej strony pełen profesjonalizm a z drugiej to co się dzieje w 2:30 w II części i "kłamliwa świnio"
Sebastian - Pt kwi 17, 2009 08:03
" />"wymaga a nie płaci"
pełen wypas i zawodowstwo. sprzęt najwyższa klasa,a to przecież zespół death metalowy. to jest przykład jak można sie dorobić grając tak przecież ekstremalną muzyka
Jakub_Z. - N kwi 19, 2009 14:25
" />Ale se sygnaturkę Nergal zrobił fajną nawet ESP V'ka z 7 strunami
http://www.espguitars.com/guitars_nergal.html
Całkiem fajna, bo nie przesadził z malowidłami... Ale kształt to se mógł inny wymyślić
Kudlaty - Pn kwi 20, 2009 12:41
" />Behemoth ujawnił tytuł swojego dziewiątego studyjnego albumu. âźEvangelionâ, bo tak się będzie nazywać płyta, ukaże się na rynku latem.
Oto komentarz Nergala: "Ten tytuł dojrzewał we mnie od niemal roku. Brzmi potężnie i epicko - perfekcyjnie odzwierciedla istotę nowego albumu. Słowo "Evangelion" pochodzi z Greki i oznacza "szerzyć słowo Boga" lub "nieść dobrą nowinę".... Cóż, doskonale wiecie że uwielbiamy bawić się znaczeniami i symboliką. Pokażemy Wam naszą własną wersję tego, czym Evangelion jest naprawdę."
theworst - Pn maja 18, 2009 11:27
" />Ujawniono okładkę do Evangelion-a
">
Premiera płyty 7 sierpnia.
Disembodied - Wt maja 19, 2009 18:24
" />tu wersja ostateczna:
">
Sebastian - Wt maja 19, 2009 21:01
" />kurde, to która w końcu prawdziwa ??
Disembodied - Wt maja 19, 2009 23:13
" />Ta druga. Wytłuściłem Ci dlaczego:
">Oto jak Nergal opisał nową szatę graficzną swoimi słowami: âśNa âśEvangelionâ staraliśmy się przedstawić formę czystą i bezpośrednią zarazem...jednocześnie zależało nam na epickim, dystyngowanym charakterze oprawy graficznej tej płyty. Po raz kolejny pracowaliśmy z Tomaszem Daniłowiczem, który wykonał zdecydowanie najlepszą ilustrację dla Behemoth ze wszystkich dotychczasowych. Obraz przedstawia âźWielką Nieżądnicę Babilonuâ, która dosiada siedmiogłową bestię. Święci tego świata oddają jej hołd zaś u jej stup leżą rozbite tablice z 10 przykazaniami. Jest to nasza wizja, nasza interpretacja tej nowotestamentowej przypowieści, w której âźkurwa Babilonuâ jest symbolem buntu oraz opozycji przeciwko Bogu. Od dawna jestem zafascynowany historiami mającymi swoje źródła w Biblii, niejednokrotnie wykorzystywaliśmy jej symbolikę w tekstach czy na okładkach płyt. Zawsze jednak były one przefiltrowane przez moje doświadczenie i światopogląd. Uwielbiam żonglować, bawić się symbolami...tak też jest i tym razem. Bohaterka naszej nowej okładki jest archetypem nieposłuszeństwa, indywidualności, samostanowienia i wolnej, nieskrępowanej woli. Są to uniwersalne słowa-klucze, tak charakterystyczne i decydujące by zrozumieć charakter naszej twórczości...i prawdziwej natury człowieka.â
âź...(...) I ujrzałem Niewiastę pijaną krwią świętych i krwią świadków Jezusa, a widząc ją, bardzo się zdumiałem. I rzekł do mnie anioł: Czemu się zdumiałeś? Ja ci wyjaśnię tajemnicę Niewiasty i Bestii, która ją nosi, a ma siedem głów i dziesięć rogów." (Ap.17:1-7).
pohn - So maja 23, 2009 11:56
" />Poszlo w swiat: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... mID=120617
Kudlaty - Wt cze 16, 2009 14:38
" />http://www.metalhammer.co.uk/news/best- ... ound-band/
gratulejszyn
BeardFish - Wt cze 16, 2009 14:39
" />Gratulacje i ode mnie - chociaż po kategorii the Best Underground i zestawie bandów współkandydujących widać, że to wciąż nie jest Iwsza liga... tylko na co żeśta o Behemothcie zaprosili Maleńczuka na nową płytę... co ma robić tam :/
theworst - Wt cze 16, 2009 14:43
" />Będzie znieważać policjantów.
Aha, gratuluję.
BeardFish - N lip 05, 2009 08:53
" />Nówka przesłuchana. Na początek może moja ocena Evangeliona - 3.5/5... dlatego,że... no jest nudno nieco. Maleńczuka na szczęście nie ma. Maestria instrumentalna nie podlega wątpliwości. Płyta się broni, z tym, że moim zdaniem zespół wciąż nie ma własnego stylu... Evangelion to zlepek nawiązań do Nile, Immortal i nawet Dimmu Borgir.
... i tak jak mi ktoś puści instrumentalne wersje utworów (nawet tych, których bym nie znał) w/w kapel to je poznam, a Behemotha za cholerę nie... jeszcze nie.
Zespół to z pewnością dziś najlepszy, muzyczny towar eksportowy jaki mamy w Polsce, ale porównując z muzyką światową nie jest tak różowo. Jest perfekcyjna produkcja nagrania, technikalia na najwyższym poziomie... a jednak brakuje tego czegoś co zaciekawi i popchnie do kolejnych odsłuchów... live to się na pewno obroni znakomicie.
Wg. mnie sporo dobrego tej płycie przyniosłaby idea spójnego, jednoutworowego concept albumu (takie jak nagrywało Devil Doll czy The Green Carnation)... zlepić te utwory, dać między nimi sklejające instrumentalia i mamy naprawdę ciekawe dzieło...
ketrab - Pn lip 13, 2009 08:24
" />Tak jak pisze kolega wyżej... płyta nudna. Przesłuchalem kilka razy i ani na jednym utworze sie nie zatrzymałem (co miało miejsce szczególnie na Demigod czy przebojowym The Apostasy). Płyta niby dobra.. ale taka pusta. Nie ma w niej tego czegoś co było na wcześńiejszych. Niby miała być klimatyczna.. ale ten klimat też gdzieś uciekł. Nergal tak zachwalał ten album a tu niespodzianka. Nie powiem że jest zła.. poprostu myślałem że to będzie coś więcej. Może gdy przesłucham więcej razy zmienie nieco zdanie.
Osobiście uważam że Behemoth doszedł już do szczytu możliwości i teraz będziemy dostawać w kółko to samo.. tylko że bez pomysłu.
Evangelion- niby dobre, świeże, ale nudne bo już to znamy. Ale plus za Lucyfera po polsku
PmF - Pn lip 13, 2009 10:23
" />Kurwa, to wina ripu czy ta płyta jest tak zmasterowana, że wszystko pierdzi? Słuchać się tego nie da, a sprzęt mam dobry...
BeardFish - Pn lip 13, 2009 11:24
" />Rip jest z promówki - może w wersji ostatecznej będzie lepiej. Tymczasem obniżam ocenę do 2.5/5... dodatkowe odsłuchy jeszcze bardziej obnażają przekrój tej płyty... dziś nie wystarczy poryczeć i dodać orientalnych smaczków by było to dobre - nie po poprzednich dwóch dobrych płytach.
W świetle tego,że nowemu (notabene jak na polskie warunki niesamowitemu) Indukti dałem 3.5 - Evangelion, który jest spokojnie o klasę gorszy nie może mieć tej samej oceny
ketrab - Pn lip 13, 2009 11:44
" />"Jestem przekonany, że ludzie pokochają tą płytę"- Nergal
Grishnaak - Pn lip 13, 2009 12:22
" />Moge tylko powtorzyc to co napisaliscie wczesniej. Wydaje mi sie to zagrane troche na jedno kopyto i ciezko wyciagnac jakis charakterystyczny kawalek jak bylo w przypadku starszych plyt.
Za to naprawde podoba mi sie nowy kawalek Vadera-We Are the Horde, co jest milym zaskoczeniem:) ale to inny temat
btw. heh widac modne sie stalo krecenie filmikow dokumentujacych nagrania albumow.
sledz - Śr lip 15, 2009 07:19
" /> "> Płyta się broni, z tym, że moim zdaniem zespół wciąż nie ma własnego stylu... Evangelion to zlepek nawiązań do Nile, Immortal i nawet Dimmu Borgir.
Nie zgadzam się z kolegą. Behemoth ma swój bardzo łatwy do rozpoznania styl, od odpowiednich zagrań gitarowych poprzez wokale, po grę na perkusji Inferno.
A nowa płyta - pierwszy kawałek właśnie odsłuchuje. Nie jest źle. Zobaczymy co potem
ketrab - Cz lip 30, 2009 10:10
" />Zmiana opinii na temat Evangelion :
Jednak po wielu przesłuchaniach dochodzę do wniosku ze płyta jest naprawdę dobra. Ma według mnie więcej mocy w sobie niż apostazja (chociaż może to efekt znudzenia poprzednia płytą). Jest świeża i JAKAŚ. Powiem tak: lepsza od apostazji, gorsza od demigod. Kwestia podejścia. Na ta płytę trzeba po prostu popaptrzeć inaczej niż na wcześniejsze.
A tak w ogóle, zbliża się premiera clipu do "Ov Fire And The Void". Jak narazie mamy trailer (który mi sie nie podoba) ale myśle że całość się wybroni.
http://www.youtube.com/watch?v=bqrOIQQjXAg
sledz - Pn sie 03, 2009 07:25
" />Po paru przesłuchaniach stwierdzam że płyta jest zajebista
Doskonale w każdym kawałku słychac że to behemoth. Perkusję Oriona, gitary i wokale są tak charakterystyczne że obudzony z najglębszego snu rozpoznam że to behemoth. Bardzo dużo tu się dzieje dobrego. Ciesze się że plyta jest inna od Demogod i Apostasy, że Nergal kombinuje, ciagle miesza. Kurde jest zajebisty klimat, jest czad Ciekaw jestem jak nowy materiał wyjdzie na zywo, bo że obroni się to jestem tego pewien.
Nawet ostatnie przygody Adasią z Dorotką mi nie przeszkodziły
BeardFish - Pn sie 03, 2009 21:22
" />Ja się przekonać osobiście do tego materiału nie potrafię... do zespołu właściwie też nie. Za krzty oryginalności w tym i obudzony ze snu nie poznam za nic... Sorry, ale od czasów Zos Kia Cultus jest constant zżyna z patentów Nile, wokal Nergala też jakoś nie porywa, jest o wiele więcej lepszych deathowym wokalistów. Moim zdaniem jest zbyt wiele naleciałości z innych kapel by ten zespół był na tyle rozpoznawalnym by człek obudzony w nocy rozpoznał,że to Behemoth... wyczyśćmy to z wokali i zero własnej tożsamości. Kapela musi mieć pewien styl, który ciężko podrobić...od Beatlesów, przez Rolling Stonesów,ACDC czy Guns n'Roses... nawet pieprzone Dimmu Borgir po swojemu gra, Bathory to z zalepionymi uszami człowiek pozna, nie mówiąc już o Nile (początki 1998... Zos Kia Cultus - 2002)czy genialnym Opeth (tu wystarczy posłuchać strojenia gitar nawet)lub wspomniany i na Krainie - The Eden House, gdzie po 3 dość prostych dźwiękach gitary od razu można poznać skąd się muzycy wywodzą i gdzie grali... ale Behemoth? Nergal w wywiadach po nagraniu ZKC gawędę opowiedział iż Nile się wzoruje na kulturze Egiptu, a Behemoth Sumeru... wtf? przecież to te same patenty i instrumentalium...
Nom to tylko me zdanie jest i nie chcę wielkiej dyskusji wywoływać... goście w stylu Możdżera (wiem,że to się tyczy poprzedniej płyty) czy inne smyki nie porywają... bardzo średnie klasowo zachodnie kapele nagrywają z Wiedeńską czy Praską Orkiestrą Symfoniczną, nie ma co się za bardzo napinać... Nergal Możdżera spotkał na korytarzu, Możdżer nie zagrał porywająco.
Nie neguję,że Behemoth pod względem produkcyjnym to potęga, nie neguję,że towar eksportowy wyśmienity i live są niesamowici... ale czemu ta nowa płyta jest tak cholernie przewidywalna, nudna i bez własnego "ja"? To taka fabryka, która produkuje technicznie doskonałe płyty, ale emocji, pasji w tym bardzo niewiele.
sledz - Wt sie 04, 2009 07:05
" />Łukaszu,
Masz prawo do tego że ta płyta do Ciebie nie trafia, nie przekonuje i masz marne o niej zdanie. Tak samo masz prawo do tego że cały behemoth nie trafił u Ciebie na podatny grunt
ale
Jeżeli coś do mnie nie trafia to z reguły nie słucham tego. Jeżeli nie słucham to nie znam zbyt dobrze. A to oznacza że nie mogę publicznie wypowiadać się że to coś nie ma charakterystycznego stylu. Nawet jeżeli ja tego stylu nie widzę. Nie widzę bo najczęściej nie chce zobaczyć To po pierwsze Po drugie - coś się uczepił tego Nile Owszem Nile i behemoth muzycznie mają bardzo dużo wspólnego, ale nie powiedziałbym że behemoth zrzyna z Nile. Sanders i Nergal są dobrymi znajomymi od lat. Ba nawet Sanders nagrał z behemothem Xul i kiedyś powiedział: "Behemoth jest uosobieniem wszystkiego, czym powinna być kapela metalowa. Tworzą własne brzmienie z oryginalnością, ogniem i brutalnością. Pojawienie się na płycie było dla mnie wielkim honorem, bo jestem prawdziwym fanem ich muzyki".
Jak można być fanem muzyki kogoś kto od Ciebie zrzyna?
BeardFish - Wt sie 04, 2009 07:16
" />Ja się zgadzam Grzesiek z tym,że Behemoth to niesamowicie wysoka półka mocnego grania i jestem "muzycznie dumny",że mamy taką reprezentację za granicą... z ambicjami na stanie się najbardziej znanym, najlepszym deathowym zespołem na świecie... i chyba się nim powoli stają... bo ani Morbid Angel nie nagrywa nic dobrego, Vader lekko spuścił z tonu i trzyma się własnego stylu, a Deicide nagrywa szmiry.
... a Behemoth - ja nadal lubię ich słuchać, zżyny są, no jak ich nie ma Sanders rzeczywiście kolega i może z lekką kurtuazją przyznał po przyjacielsku, ale jakbyś Grzesiek stworzył pewne dzieło, a ja coś bardzo podobnego i przy piwie graba, fajne to Twoje nowe coś... no aleee... z tym,że rzeczywiście się panowie lubią i animozji zapewne nie ma. Wciąż mimo,że nie potrafię się przekonać - zgodnie z moim podpisem i cytatem Rubinsteina ... Behemoth gra świetnie, a,że zżyna - to moje zdanie tylko:)
może znów o płycie - nudna jest imho w porównaniu z dwoma poprzednimi, które były dużo lepsze o
sledz - Wt sie 04, 2009 07:33
" />Z tym że dwie poprzednie były lepsze to się zgadzam. A szczególnie Demigod - moim zdaniem najlepsza płyta behemotha Na Apostasy jeszcze coś nowego można było znaleźć, a na nowej niestety nic. Niczym nowym mnie nie zaskoczył, ale to nie oznacza że jest to słaba płyta. Być może oczekiwania po zapowiedziach Nergala że będzie to cudo były zbyt duże, a behemoth po prostu nagrał mocną, bardzo dobra płytę a nie arcydzieło? Pewnie tak
toolowiec - Wt sie 04, 2009 15:04
" />Najlepszy zespół deathowy? Hola hola Ryb, słyszał nowy materiał Asphyx? Powrót w kurewsko miażdżącym stylu, imo Behemoth startu nie ma nowy.
No i wokal Van Druunena >>>>>>>> Wokal Nera
ketrab - Pt sie 14, 2009 19:06
" />Wybiera się ktoś na koncert Beha "Pod Palmę" w Rzeszowie ? W ogóle jest ktoś z okolic ?
Vira - Pt sie 14, 2009 19:22
" />viewforum.php?f=6
memberlist.php?sk=b&sd=d&mode=&start=250
BeardFish - So sie 15, 2009 07:26
" />Obejrzałem DVD z limited edition i jestem pod przeogromnym wrażeniem procesu produkcyjnego płyty. Nergal to prawdziwy perfekcjonista. Płyta jest absolutnie świetnie wyprodukowana i to słychać. Polecam serdecznie zobaczenie tego dokumentu... na płycie też dokument z sesji photo... dvd jest jak komentarze reżysera do filmu... coraz bardziej pojmuję zarys tej płyty choć nie powiem by na razie mi się bardziej podobała ............. chociaż
Teledysk do Ov Fire and the Void (uncensored ver) - http://www.metalblade.com/behemoth/ ... to jak na Polskę jest wybitnie wysoki, nowy standard.
... cd też wydane cud miód i malina... piękna faktura nadruku - jednym słowem "profi".
Quake - Pt paź 23, 2009 19:41
" />http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obc ... &startsz=x
no szacun panie Nergal, dawno tak dobrego wywiadu nie czytalem
Sebastian - Pt paź 23, 2009 21:04
" />zgadzam sie. to z Nergala jest łebski facet
BeardFish - Pt lis 13, 2009 00:15
" />Nergal bez growli do posłuchania w nieistniejącym już projekcie Wolverine ---> http://wolverine.mp3.wp.pl/ Spodoba się chyba fanom Danziga... ale osobiście jestem raczej na nie.
BeardFish - Cz mar 04, 2010 14:59
" />Tak to leciało 
Śmiesznie jest czytać jak się "metalowcy" spinają, że Nergal z Dodą śpiewają w TVP2 Przy czym chyba nie zdają sobie sprawy,że w Skandynawii ich "true" bohaterowie muzyczni (choćby muzycy niesamowicie "mrocznego" Mayhem) są zapraszani do takich programów notorycznie, są gośćmi programów a'la "Gotuj z Hellhammerem" lub "Necrobutcher radzi".
Brawo Nergal! Ja w tym nic zdrożnego nie widzę, zwykły gość starający się o swoją karierę... a przy okazji coś fajnego zrobi dla postrzegania metalu w tym kraju. Kto się spina chyba nie widzi drugiego dna tych działań, a, że mroczny już nie jest i nie wypada, bo to metal - to ok takie teksty... jak się ma 16 lat. Teraz metal to niestety śmiechy są (nie to co w latach 80/90)... byle ciapek 14 letni zapuści włosy, kostkę sobie kupi i 5 naszywek i już metalem jest... a gówno wie. Także mnie takie działania nie rażą, a wręcz im kibicuję... wszystko jest medialne, nie ma podziemia, stopień tego co jest kontrowersyjne a co nie jest przesunął się na przestrzeni ostatnich lat zbyt mocno... więc metal stał się muzyką dla ludzi... tym o co zabiegano od dziesięcioleci... tylko, że teraz jakby brakuje tego, że nie jest to muzyka "elitarna"...
theworst - Pn sie 09, 2010 07:34
" />http://www.behemoth.pl/site/index.php/pol http://muzyka.interia.pl/metal/news/ner ... 1516281,47 http://muzyka.onet.pl/0,2207695,newsy.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plantoni-kielce.htw.pl
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plnie-szalona.htw.pl
|
|
|